27 Aralık 2014 Cumartesi

Egitim Mahallesi Su Tesisatcisi

Eğitim Mahallesi Su Tesisatçısı

 Eğitim mahallesi su tesisatçısı.Bir dairenin su tesisatı yapılmadan önce işini bilen ve tecrübeli bir su tesisat ustasına gerek vardır. Daireye gelen su tesisat ustası dairenin çizilen bir plan ya da projesine bakarak yerleşimini yapar. Eğer böle bir plan ya da proje yoksa uygun olan banyoda yerlere yerleşimi yapılır. Tabi ki böyle bir işlem yapılırken her yapılacak işin bir kere düşünülüp yapılması gerekir.

 Eğitim mahallesi su tesisatçısı.Yerleşim yapılırken genelde bir banyoda lavabo tesisatı duş tesisatı makine tesisatı ve klozet tesisatı mevcuttur. Banyonun büyüklüğüne göre bu yapılacak su tesisat işlemlerinin ebatları belirlenir. Ölçüler belirlendikten sonra ona göre tesisatları yapılmaya başlanılır. Eğer ölçüler belirlenmeden yapılan su tesisatı montaj esnasında su tesisat ustasına sıkıntı yaşatabilir.

 Eğitim mahallesi su tesisatçısı.Tabi ki böyle bir yerleşimi yapan ustanın daha önceden tecrübeli olması gerekir. İlk defa plansız projesiz iş yapacak usta kendi kafasına göre yerleşim yaparsa banyonuz fazla kullanışlı olmaz ve sıkıntılar meydana çıkar. Bu işi daha önceden yapmış deneyimli ve tecrübeli bir ustadan fikir alması onun için daha da iyi olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder